Podatki o podjetju
Želvica d.o.o..
Ustanovljeno pri AJPES, izpostava Maribor, 22.4.2024
Sedež podjetj: Ulica 8. Februarja 17a, 2204 Miklavž na Dravskem polju
Matična številka:9646353000
Davčna številka: 99047420
ID za DDV: SI 99047420
Kontaktna oseba: Jan Frajzman
Mail: jan@zelvica.si
Telefon: 040 471 770
Cene
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Pridružujemo si pravico do spremembe cen. Cene veljajo od trenutka prejetja ponudbe in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Način plačila
Animacije in dogodki se lahko plačajo z gotovino, plačilno kartico ali nakazilom na TRR.
Trgovina sprejema plačilne kartice, PayPal, plačilo po predračunu ali plačilo po povzetju.
Varstvo osebnih podatkov
Podjetje Želvica d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zelvica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Dogodki
Prijave na dogodke
Ob izpolnitvi prijavnega obrazca se, v primeru plačila preko predračuna, vaše mesto rezervira za obdobje 3 dni, v katerih morate predračun poravnati, v nasprotnem primeru se mesto avtomatsko sprosti in prijava izbriše. V primeru Paypal plačila se vaše mesto rezervira takoj po uspešno opravljeni transakciji. Ponudnik vam bo v roku 24 ur po uspešno opravljeni transakciji oziroma nakazilu na mail poslal račun ter vstopnico za dogodek.
Odpoved dogodke s strani stranke
Stranka lahko odpove svojo udeležbo na dogodek najmanj 10 dni pred datumom dogodka. V tem primeru se stranki vrne celotna kupnina, razen če so medtem že nastali kakšni stroški zaradi dogovorjene rezervacije. V primeru, da stranka udeležbo odpove manj kot 10 dni pred dogodkom se kupnina NE vrne.
Odpoved v primeru bolezni
Stranka lahko udeležbo odpove tudi manj kot 10 dni pred dogodkom, če je razlog bolezen, poškodba ali zdravstveno stanje otroka ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod otroka na dogodek. V tem primeru se stranki vrne celotna kupnina, oziroma del nje, v kolikor so že nastali kakšni stroški kot posledica rezervacije.
Odpoved s strani ponudnika
Ponudnik lahko odpove dogodek zaradi premale udeležbe ali drugega razloga. V primeru odpovedi, se stranko obvesti preko email sporočila. V tem primeru, se stranki povrne celotna kupnina.
Fotografiranje na dogodkih
Ponudnik si pridružuje možnost objave fotografij, narejenih na javnih dogodkih (organiziranih s strani ponudnika), za namene trženja in objave referenc. Ponudnik sme javno objaviti fotografije v promocijske namene na svoji spletni strani in spletnih omrežjih, lastnih tiskovinah in straneh tretjih oseb, namenjenih za promocijo, razen če udeleženec dogodka tega ne dovoli in o tem pisno obvesti ponudnika.